петък, 18 март 2011 г.

Били Рей: "Отменям развода."

Как може едно разбито сърце да се оправи? Били Рей Сайръс казва, че прави всичко по силите си.
" Аз отмених развода " казва 49-годишния Сайръс по време на интервюто си за The View излъчено в петък (18 март). " Искам семейството ми отново да се събере. Нещата са по-добре от всякога! "
" Усещам, че моята Майли започва да ми прощава " - добави певецът. - " Имам чувството,че ние сме бащата и дъщерята от Хана Монтана. "

Въпреки това последните месеци не бяха много лесни за Сайръс.

През октомври миналата година двойката подадоха документи за развод след 17-годишния им брак. Месеци по-късно Майли започна да се забърква в различни щуротии. Тогава пред интервюто на Били за GQ той обвини Хана Монтана за причина семейството му да се разпадне и добави, че хората, които се навъртат около Майли я поставят в опасност.

След това обаче не само пред The View Били се разкая за грешките си. Той е имал и интервю за списание People, в което казва, че е правел всичко за да възвърне единството на фамилия Сайръс, като точните му думи бяха: " Много е важно за мен да възвърна семейството ми в момента. "

Моля дайте кредит ако го взимате!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар